Popis:

Naše společnost vyrábí betonové skelety mostních vah pro společnost FLINTAB. Jedná se o mostní váhy jak silniční tak i železniční.

Mostní váhy jsou obdélníkového půdorysu a slouží k vážení nákladních vozidel a souprav a železničních vagonů. Skládají se ze základu váhy, což jsou čela, střední díl(y), boční díly a případně diagonály a z jedné nebo více mostnic váhy.

Silniční mostní váhy mohou být zapuštěné do země (horní plocha váhy je zároveň s okolním terénem/vozovkou) nebo pro nájezdovou instalaci (nad úrovní okolního terénu/vozovky). Silniční váhy vyrábíme v šířce 3 m a v délkách 6, 8 a 9 m. Z těchto délek lze sestavit libovolnou délku váhy dle přání zákazníka. Nejtypičtější je váha délky 18 m složená ze dvou 9 m mostů. Vyjímku netvoří ani 20 m váhy ve skladbě 6+6+8 m.

 

Materiály:

Třída betonu: C 45/55 – mostnice
C 35/45 – základy
Stupeň vlivu prostředí: XD3 – mostnice
XF3 – základy
Třída oceli: 10 505 (R), KARI (W)

Rozměry a parametry:

označení popis délka
l (cm)
šířka
b (cm)
výška
h (cm)
hmotnost
(kg)
TFB N/TFB O čelo váhy 119 344 78 3 500
TFM N střední díl váhy s bočnicí 130 344 78 3 100
TFM O střední díl váhy (bez bočnice) 130 344 25 2 800
TFS 6/8/9 boční díl váhy s bočnicí 493/693/788 40 78 2 400/3 400/3 875
TFD 6/8/9 boční díl váhy (bez bočnice) 463/663/758 20 25 600/800/920
TFD 3/4/5 diagonála základu váhy 260/410/450 20 25 320/500/550
TFB/TFP 6/8/9 mostnice váhy 580/780/875 300 40 10 400/14 000/15 500

 

Železniční mostní váhy se instalují vždy jako zapuštěné. Vyrábíme je v šířce 2 m a kombinované váhy (železniční a silniční) v šířce 3 m. Délka je libovolná dle přání zákazníka až do maximální délky jednoho mostu 12m. Nejčastější délky jsou 6, 7, 8, 9 a 10 m z nichž lze složit libovolnou sestavu železniční či kombinované váhy.

Language »