Popis:
Naše společnost vyrábí betonové skelety mostních vah pro společnost FLINTAB. Jedná se o mostní váhy jak silniční tak i železniční.
Mostní váhy jsou obdélníkového půdorysu a slouží k vážení nákladních vozidel a souprav a železničních vagonů. Skládají se ze základu váhy, což jsou čela, střední díl(y), boční díly a případně diagonály a z jedné nebo více mostnic váhy.
Silniční mostní váhy mohou být zapuštěné do země (horní plocha váhy je zároveň s okolním terénem/vozovkou) nebo pro nájezdovou instalaci (nad úrovní okolního terénu/vozovky). Silniční váhy vyrábíme v šířce 3 m a v délkách 6, 8 a 9 m. Z těchto délek lze sestavit libovolnou délku váhy dle přání zákazníka. Nejtypičtější je váha délky 18 m složená ze dvou 9 m mostů. Vyjímku netvoří ani 20 m váhy ve skladbě 6+6+8 m.
Materiály:
Třída betonu: | C 45/55 – mostnice |
C 35/45 – základy | |
Stupeň vlivu prostředí: | XD3 – mostnice |
XF3 – základy | |
Třída oceli: | 10 505 (R), KARI (W) |
Rozměry a parametry:
označení | popis | délka l (cm) |
šířka b (cm) |
výška h (cm) |
hmotnost (kg) |
---|---|---|---|---|---|
TFB N/TFB O | čelo váhy | 119 | 344 | 78 | 3 500 |
TFM N | střední díl váhy s bočnicí | 130 | 344 | 78 | 3 100 |
TFM O | střední díl váhy (bez bočnice) | 130 | 344 | 25 | 2 800 |
TFS 6/8/9 | boční díl váhy s bočnicí | 493/693/788 | 40 | 78 | 2 400/3 400/3 875 |
TFD 6/8/9 | boční díl váhy (bez bočnice) | 463/663/758 | 20 | 25 | 600/800/920 |
TFD 3/4/5 | diagonála základu váhy | 260/410/450 | 20 | 25 | 320/500/550 |
TFB/TFP 6/8/9 | mostnice váhy | 580/780/875 | 300 | 40 | 10 400/14 000/15 500 |
Železniční mostní váhy se instalují vždy jako zapuštěné. Vyrábíme je v šířce 2 m a kombinované váhy (železniční a silniční) v šířce 3 m. Délka je libovolná dle přání zákazníka až do maximální délky jednoho mostu 12m. Nejčastější délky jsou 6, 7, 8, 9 a 10 m z nichž lze složit libovolnou sestavu železniční či kombinované váhy.